رونیای قشنگمرونیای قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
مامان شهرهمامان شهره، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
بابا رحمان بابا رحمان ، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ehsas shirin

تولد 3 سالگی

1395/4/26 12:25
نویسنده : مامان رونیا
217 بازدید
اشتراک گذاری

 

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

رونیا نازم تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از کیک تولدت مامانی که امسال با تم هنداونه برات گرفتم اینقدر دست زدی که روش خراب شد.

اینجام که عمو رحیم داشت بهت کیک میداد

اینم کادوئی منو بابایی که عروسک برات گرفتم 

اینم یه نمایی کلی از تم هنداونه که برات خودم درست کردم 

 اینجام که گفتی با کلاه ازم بگیر

عشق مامانی تولدت مبارک ان شالله تولد صد و بیست سالگیت ...میخواستم تولد 3 سالگی رو سه تایی یعنی منو بابایی با هم جشن بگیریم که تو فسقلی همش میگفتی مامانی تولد مبارک ، بابایی هم گفت که رونیا دلش میخواد یه تولد خانوادگی براش بگیریم که خوشحال بشه...حرکاتت خیلی جالب بود زمانی که خونه نبودی منو بابایی تو رو فرستادیم پیش آقاجون تا با خیال راحت و سریعتر تزئینات تمام بشه .کارهامون که تمام شد آمدی بالا تا اتاق رو دیدی دستاتو گذاشتی دهنت با خوش زبونی همیشگیت رقصیدی گفتی تولد مبارک واقعا از شدت خوشحالی کلی بالا و پایین پریدی از اینکه تونستم خوشحالت کنم از ته قلبم آرزوی خوشبختی میکنم چون در کنارت نیستم تمام تلاشم رو میکنم که خوشحال باشی ..نفسم تولدت مبارک

 

عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پرهام
26 تیر 95 14:40
سلام ان شاله اله تولد 120 سالگیش جشن بگیری همیشه شاد و خرم باشید د رکنار هم مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ehsas shirin می باشد