رونیای قشنگمرونیای قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامان شهرهمامان شهره، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
بابا رحمان بابا رحمان ، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

ehsas shirin

لحظات تلخ

1393/4/18 11:58
نویسنده : مامان رونیا
154 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

رونیای عزیزم امشب وارد ماه ششم از زندگیت میشی توی این شش ماهی که گذشت کلی شیطون شدی عاشق این هستی که یکی برات شعر بخونه تو گوش بدی کلی هم برای منو و بابایی ناز میکنی.هر روز به خاطر داشتن تو خدا را هزاران بار شکر میکنم که یه دختر ناز بهم داده. فرشته نازنین مامان خیلی برای فردا دلشوره دارم خیلی ناراحتم قراره فردا برم اداره آخه شش ماه مرخصی ام تموم شده نمیدونم چه جوری دوریت رو تحمل کنم دلم خیلی تنگ میشه.البته وقتی که تازه یکماهت بود وقتی داشگاه میرفتم در هفته چند باری پیش مادرجونت بودی خیالم راحتته.میدونم که در حقت ظلم میکنم چه کنم که ناچارام؟ عزیز دلم امیدوارم روزی بشه که مرخصی مادران تا پایان شیردهی بشه تا هیچ مادر و بچه ای اینجوری اذیت نشن.

 

                                                 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ehsas shirin می باشد