رونیای قشنگمرونیای قشنگم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامان شهرهمامان شهره، تا این لحظه: 34 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
بابا رحمان بابا رحمان ، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

ehsas shirin

تولدت مبارک

1393/3/29 8:06
نویسنده : مامان رونیا
147 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

 

 

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی رونیا جون سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

 

نایت اسکین

 

http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ

 

رونیای نازم امروز وقتی اومدم اداره اولین کساییکه بهم تبریک گفتن چند نفر از خانومای همکارم بودن که باهاشون صمیمی ام برای تو هدیه هم گرفتن به جای تو منو بوس کردند دستشون درد نکنه. .امروز هم دارم وسیله های تولدت رو آماده میکنم که برای فردا یه جشن کوچولو برات بگیرم الان هم که دارم وبلاگ می نویسم دقیقا ساعت 8:40دقیقه است ساعتی بود که تو رو از اتاق مراقبت های ویژه نوزادان آوردن پیشم که برای اولین بار بهت شیر بدم .وای که چه لحظه شیرینی بود نفسم .عشقم . فرشته آسمونیم اومد تو بغل مامانی.عزیزم خیلی دوستت دارم انشالله همیشه سالم وتندرست باشی ...تنها دلیل بودنم وای که چقد دوست دارم ..بوس

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ehsas shirin می باشد